Vårt lilla fadderbarn Lovi

Så har hon äntligen kommit, Jossan och Saddes dotter lilla Lovi.
Vi har fått äran att vara faddrar till även denna lilla goding och det är något som vi otroligt tacksamma och hedrade över att få vara. Och lika glada över att hon har kommit lika förvånade blev vi nog alla över att hon var så nyfiken på omvärlden att hon bestämde sig för att komma 10 dagar tidigare. Det är en riktig liten goding som ska bli så underbart att få följa och finnas där för henne och samtidigt veta att i min egen mage växer det förhoppningsvis en bra vän till Lovi precis som Noah och Matilda har varandra och har så roligt tillsammans.
En stor nackdel är jag har bebisabstinens nu så jag längtar så efter vår lilla Piff men även abstinens efter Lovi och bara sitta och gosa och snosa, tur att vi bestämt en date på onsdag med familjen Azari =).
 
Välkommen till oss lilla Lovi och vi ska göra vårt allra bästa för att alltid finnas där för dig. Puss på dig hjärtat.


Kommentarer
Lars

Vilken liten sötnos! Du får gratulera de åt mig!

2012-07-16 @ 15:49:50
Jossan

ni är de bästa faddrarna till noah så det är klart att lillasyster ska få samma faddrar. vi vet att ni kommer fixa syskonen azari kalas. tack för att ni ville bli faddrar.
kramar

2012-07-20 @ 22:00:18
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0