Spelkväll med Azari

I tisdags var det dags för spelkväll och då Jossam och jag vann var det grabbarnas tur att servera och laga mat till oss. Vi passade på att slappa på baksidan medan maten lagades och barnen badade och lekte i lekstugan, ganska behagligt om jag får säga det själv. 
Förrätten som serverades var hemmagjord salsasås med bröd. Huvudrätten var grillad ryggbiff med potatisgratäng och två såser, bearnaissås och pepparsås. Efterrätten var coca cola float. Allt var mycket gott och gav oss så mycket energi så jag och Jossan vann igen och slipper tänka på maten nästa gång med =).
 
En annan sak som vi även passade på att göra då var att boka en semesterresa till Egypten i början på Mars nästa år =).
Här är länken till hotellet:
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tina

Vad kul med massa inlägg igen och så himla härligt hotell ni har hittat! :) Där kommer ni få det underbart! :)

Svar: Ja jag är ju inne i ett flow just nu =). Ja det ser riktigt härligt ut =)
cmillis.blogg.se

2013-07-12 @ 22:40:18
Jossan

ja vi vann!! och vi kommer få det underbart i egypten!

2013-07-14 @ 21:42:43
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0