Gravid

Ja som alla i omgivningen vet om nu så är barn nummer två på väg =).
Matilda är mycket spänd på att få bli storasyster och hopppas innerligt på en lillasyster, själv blir jag lika glad oavsett. I övrigt mår jag precis lika illa som förra gången fast denna gång så kräks jag inte lika mycket så det är nåt att glädjas åt i alla fall.
Nu är jag i vecka 19 och veckorna flyger verkligen fram vilket känns rätt bra också så att vi närmar oss tills det är dags att få träffa vår lilla parvel.
Den 25 juli är det beräknat och det som är extra roligt är att Jossan även är beräknad att få sin lilla parvel i sommar, närmare bestämt 15 juli så det är väldigt nära inpå varandra.
Här är min mage i vecka 9 förra gången:
Här är den i vecka 10 denna gång:
Här kommer vecka 19 förra gången:
Vecka 18 den här gången:
Man kan väl sammanfatta med att jag var lite störra från början denna gång men att det börjar plana ut sig nu =).
Trackback
RSS 2.0