10 år

Idag är det 10 är sen jag blev tillsammans med Oskar och det känns verkligen helt otroligt. Vissa dagar känns det som att jag har känt honom i hela mitt liv och vissa dagar kan jag känna mig så nykär.
När jag tittar på vårt liv tillsammans så känner jag verkligen att vi har ett underbart liv och jag skulle inte byta ut något.
Oskar är min bästa vän, mitt stora stöd, en underbar far, den som alltid får mig att skratta, nån som förstår mig och accepterar mig för den jag är och som i mina ögon är den snyggaste och sexigaste mannen på jorden.
Älskar dig nu och för alltid.
Vi för 10 år sen.
Vi idag.


Kommentarer
Jossan

Grattis fina ni!

2012-02-28 @ 19:40:48
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0