Kalas och födelsedagar

Nu har vi haft ett litet kalas för oss med familjen Azari och mamma och mina syskon. Blev lite god mat och lite fika och bara umgås och vara en kväll.
 
På min födelsedag åkte vi tillsammans med familjen Azari, Leah och Olivia till Kolmårdens djurpark. Det blev en riktigt härlig dag där vi fokuserade på aktiviter som barnen var intresserade av. Dock ska jag säga att sommarschowen var hysteriskt rolig även för oss vuxna =). Fick ett armband av min kära man som kollar av hur många steg jag tar och hur kalorier jag brännner och hur jag sover och lite så allmänt. Ganska rolig pryl och nu har jag stenkoll på hur jag rör mig =).
 
 
Idag var det Oskars födelsedag och det firade vi med att åka till Söderköping med familjen Azaro och gå på smultronstället. Som alltid är man proppmätt efter ett sånt besök men en gång varje år är det tradition att gå på glassrestaurang. På kvällen nu har mamma varit barnvakt och vi har tillsammans med Jossan och Sadde gått på den indiska restaurangen Indra och ätit gott. Mycket trevlig avslutning på dagen att få gå ut och äta och kunna få bara prata utan att behöva fokusera på alla rutiner kring barnen. Tack kära vänner för att ni har hittat på en massa kul med oss under dessa dagar och alla fina presenter vi har fått.
Kram kram
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jossan

trippeltack för all härlig tid vi hängt med er! varit super!

2013-07-23 @ 22:22:30
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0