Renoveringar

Ja i sommar hann vid med en hel del roligheter och njuta av vackert väder, men vi hann även fixa lite här hemma. Jag tänkte visa lite före och efter bilder men då vi missade att ta kort innan vi började (som vanligt) så fick jag leta upp gamla kort som vi tog efter att vi hade flyttat in, men det blir på ett ungefär skillnaden i alla fall. 

Vi började med framsidan där vi slet bort halva trallen och lade lite gräs. Vi passade på att köpa ett loungeset som vi har använt en hel del under sommaren.
Sen har vi i alla rum på nedervåningen bytt golv så det blev enhetligt och det känns så fräscht nu. Vi fick även dörren målad så nu är den grå istället för mörkgrön.
I tvättstugan slet vi bort det gamla kaklet och satte upp gipsskivor och strukturtapet. Vi lejde faktiskt bort arbete med golvet för det var ganska påfrestande när vi gjorde badrummet så när vi var iväg på semester så hade vi folk som var hemma hos oss och la klinkers i tvättstugan och i hallen.
Som en sista grej på semestern så tapetserade vi över fondväggen i barnens sovrum och satte upp lite hyllor. 
 
Jag är såååå nöjd över allt vi har gjort och jag går fortfarande och njuter här hemma över vad fint jag tycker det är =).

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Agneta

Det är sååå fint!

2013-08-20 @ 22:45:13
Annie

Men vad fiiint!!

2013-08-21 @ 09:22:28
lina

Va duktiga ni är, verkligen superfint och ljust!

2013-08-21 @ 12:29:00
Jossan

det har blivit så himla fint och ni är förbannat duktiga!

2013-08-22 @ 20:58:32
URL: http://www.josephines.blogg.se
Josefine A

Verkligen jättefint!! Ni är oerhört flitiga o duktiga:-) Vi längtar tills vi ses snart!
Kram kram

2013-08-24 @ 21:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0