Maffiafest

Den 7/7 var det dags för min 30 årsfest då jag ville ha den lite innan vi närmade vårt förlossningsdatum. 
Jag visste att jag ville ha en temafest men det var inte det lättaste att komma på nåt roligt men efter mycket sökande så tyckte jag att maffia verkade roligt. Men för dem som känner mig vet att jag vill gärna göra nåt extra och jag lyckades via NiCe party hitta en mördargåta med maffiatema. Detta innebar att jag gav alla mina gäster varsin roll som de skulle spela under kvällen i inbjudan och med lite bakgrundsinformation och om de ska ha på sig något speciellt under kvällen.
 
Vill inte avslöja för mycket om någon annan vill köpa detta paket men kvällen var fylld av mord, intriger och mina gäster gjorde ett kanonjobb på att agera och det kändes som att det hände något hela tiden =).
Självklart serverades det italiensk mat både till förrätt, varmrätt och efterrätt och jag hoppas att alla hade lika kul som jag hade. Tyvärr sakndes mina två bästa vänner som lyckades att föda barn bara några dagar innan men mina närmsta vänner hade spelat in en sång till mig så de var med under kvällen trots allt =).
 
Här kommer lite blandade bilder från kvällen:
 
 
 
Tack alla för en superfest =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0