Jessicas möhippa

På lördag är det dags för min moster Jessica och gifta sig och då är det ju självklart att man måste ha en möhippa =).
Här är den snygga blivande bruden.
 
Carin hade anordnat med en massa roliga aktiviteter för Jessica men först var det ju ett stop på myrorna för att göra bruden ännu vackrare och på väg in mötte vi en svensexa som var på väg ut och Jessica fick sig en liten lapdance.
 
Då min moster är riktigt duktig på att sjunga och att showa så kändes första aktiviteten väldigt naturlig och perfekt för henne, hon skulle nämligen få spela in en musikvideo och låten som valdes till henne var "Dancing Queen".
 
Vidare till nästa aktivitet var go cart och tyvärr fick jag sitta över denna aktivitet då jag inte ens skulle komma ner i bilen som läget är just nu =). I alla fall fick jag njuta av en massa tjejer som speedade för fullt.
 
 
Vi avslutade kvällen hemma hos oss där Jessica fick gissa på lite frågor som Brooks hade fått svara på, sen fick hon lite presenter av oss utifrån ett speciellt minne och utifrån det skulle hon gissa minnet och sen vem det var ifrån. Till sist blev det singstar Abba innan brudarna gick ut för att avsluta kvällen på bästa sätt =).


Kommentarer
Anonym

Vilken rolig möhippa det såg ut att h blivit!

2012-07-16 @ 04:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0