Alla hjärtans dag

Idag har jag haft en underbar alla hjärtans dag och bara att få mysa lite extra med familjen är så himla värdefullt.
På morgonen stod det en vacker bukett på bordet samt en lapp med mitt namn och en förklaring till varje bokstav och jag bara satt och njöt av det underbara.
Sen eftersom jag öppnade på jobbet gick jag och tog på mig skorna och under mina skor var det ytterligare en lapp där det stod en massa små saker som vi gort eller varit med om, överlycklig gick jag ut genom dörren och skulle ta upp nycklarna när jag fick upp ytterligare en lapp med en massa härliga minnen. På väg till bilen var det bara ett enda stor leende på mina läppar och jag bara kände att inget kan gå fel idag. Sätter mig i bilen och där på lappen finns det ännu en lapp med en massa anledningar till varför Oskar älskar mig, här kan jag lova att tårarna kom och jag kände att det var bra att jag skulle vara först på jobbet. Den sista underbara lappen sitter nu i mitt skåp på jobbet för att ge mig en extra bra start varje dag.
På em sen fick Oskar en liten present och sen åkte vi hela familjen till "Texas Longhorn" där vi alla tog varsin hamburgare. Dgen började så bra och avslutades verkligen helt underbart och Matilda var extra gosig så jag passade på att mysa extra mycket.
Tack mina älsklingar för att nu förgyller all min tid och gör mig så lycklig. Mitt liv är verkligen helt perfekt och det är verkligen tack vare er. Älskar er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0